رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

زندگی فریب است

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

گاهی باید دروغ را راست پنداشت و گاهی راست را دروغ بی فریب خوردن،زندگی سخت است موفق باشید عزیزم

پاسخ:
یکدنیا سپاس از شما مهربان

بله کاملا با شما همعقیده هستم
  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد زندگی فریب است زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    گر آخرین فریب تو ای زندگی نبود

    اینک هزار بار رها کرده بودمت

    دانسته ام که هر چه کنی جز فریب نیست

    اما درین فریب فسون ها نهاده ای

    در پشت پرده هیچ مداری جز این فریب

    لیکن هزار جامه بر اندام او کنی

    در دام این فریب بسی دیر مانده ام

    دیگر به عذر تازه نبخشم گناه خویش

    ای زندگی دریخ که چون از تو بگسلم

    در آخرین فریب تو جویم پناه خویش

    پاسخ:

    عشق پرواز بلندی‌ست مرا پر بدهید
    به من اندیشة از مرز فراتر بدهید
    من به دنبال دل گمشده‌ای می‌گردم
    یک پریدن به من از بال کبوتر بدهید
    تا درختان جوان، راه مرا سد نکنند
    برگ سبزی به من از فصل صنوبر بدهید
    یادتان باشد اگر کار به تقسیم کشید
    باغ جولان مرا بی‌در و پیکر بدهید
    آتش از سینة آن سرو جوان بردارید
    شعله‌اش را به درختان تناور بدهید
    تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند
    به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید
    عشق اگر خواست، نصیحت به شما، گوش کنید
    تن برازندة او نیست، به او سر بدهید
    دفتر شعر جنون‌بار مرا پاره کنید
    یا به یک شاعر دیوانة دیگر بدهید 
    محمد سلمانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی