رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خیال تو

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • در خیال شعر من جای تو محفوظ است وبس

    جز خیالت در وجودم جا ندارد هیچکس

    شب به سحر نمیرسد گر نکنم خیال تو

    این دل بیقرار من رشک برد به حال تو

    به خیالت که حواسم بی خیالت شده است

    این همه احساس خوش را زِ خیالت دارم

    دل نوشته های زیبا در مورد خیال تو زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    پاسخ:
    از اینکه اینهمه به من لطف دارید خیلی متشکرم . اینها دلنوشته هستند . دلم که تنگ میشود کاغذ سیاه میکنم و شما عزیزان هم که به من لطف دارید مرا خوشحال میکند . یکدنیا ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی