رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرا تو آزار مکن

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • سلام و صد سلام به خواهر خوب خودم هزار در صد حالم خوب است امیدوارم حال شما و همسرتان خوب خوب باشد انشالله

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد مرا تو آزار مکن زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    گفتمش دم به دم مرا تو آزار دل زار مکن

    گفت اگر یار منی شکوه ز آزار مکن

    گفتمش چند توان طعنه ز اغیار شنید

    گفت از من بشنو گوش باغیار مکن

    گفتم از درد دل خویش به جانم چه کنم

    گفت تا جان شودت درد دل اظهار مکن

    گفتم آن به که سر خویش فدای تو کنم

    از میان تیغ برآورد که زنهار مکن

    گفتمش محتشم دلشده را خوار مدار

    گفت خورد از پی عزت او خوار مکن

    پاسخ:
    برادر مهربان . امیدوارم سلامتی کامل به دست آورده باشید. و خیال همه خصوصا دختر خوبتان را راحت کرده باشید. خوشحال میشم از احوالتان به من اطلاع دهید . صد البته که من خودم گرفتار مشکل همسرم هستم . پیری هست و هزار درد و بلا.
  • نویسنده آشنا
  • به به:) شعر خوشگل بود، فونت هم خوشگل ترش کرد🌹😄

    پاسخ:
    این از برکات راهنمائی شما نوه مهربانم است . خیلی برام سخت بود با گوشی درست کردم با هزار تا زحمت گذاشتم توی وب. ولی شما دنیای قشنگی رو برایم تدارک دیده اید . سپاسم بی نهایت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی