رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تور نافرجام عشق

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد تور نافرجام عشق زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

     

    چارهٔ عاشق همین بیچارگیست

    همدمش جز بخت نافرجام نیست

     

    بخت نافرجام اگر با عاشقان یاری کند

    یار عاشق سوز ما ترک دلازاری کند

     

    ســر به رسوائی زند این عشـق نافرجـام را

    عاقبت خواهد شکست این باده و این جام را

    پاسخ:
    با ارادت خدمت شما مهربان برادر مجازی ام . روزهای سختی داریم . دیگه روحیه ای نمانده . منکه تقریبا بریدم . هیچ ارزشی دیگه تو این زندگی احساس نمیکنم . با بی میلی میام و میرم . فقط اون حس قدیمی داره منو کمی جلو میبره . تا کی نمیدونم . امیدوارم شما حال منو نداشته باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی