رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

من شکستم

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد من شکستم زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    خواستم به دست آرامش اما من شکستم

    آن دل که برایش دل بدادم من شکستم

    گفتم حرفهایی را که نباید می گفتم

    بین ناخواسته دل یار را من شکستم

    شاد نمی شدم جز با دیدن لبخند او

    شادی خود را گرفتم با دلی که من شکستم

    آهش زمین گیر کرده است مرا

    ای کاش ببخشد آن دلی که من شکستم

    از کرده خویش سخت پشیمان شده ام

    شکستم دلی را که نباید من شکستم

    پاسخ:
    با سلام و ارادت به شما مهربان برادرم

    عشق پرواز بلندی‌ست مرا پر بدهید
    به من اندیشة از مرز فراتر بدهید
    من به دنبال دل گمشده‌ای می‌گردم
    یک پریدن به من از بال کبوتر بدهید
    تا درختان جوان، راه مرا سد نکنند
    برگ سبزی به من از فصل صنوبر بدهید
    یادتان باشد اگر کار به تقسیم کشید
    باغ جولان مرا بی‌در و پیکر بدهید
    آتش از سینة آن سرو جوان بردارید
    شعله‌اش را به درختان تناور بدهید
    تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند
    به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید
    عشق اگر خواست، نصیحت به شما، گوش کنید
    تن برازندة او نیست، به او سر بدهید
    دفتر شعر جنون‌بار مرا پاره کنید
    یا به یک شاعر دیوانة دیگر بدهید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی