رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سرخورده

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد سرخورده زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    موج می‌داند ملال عاشق سرخورده را

    زخم خنجرخورده حال زخم خنجرسرخورده را

    در امان کی بوده‌ایم از عشق وقتی بوی خون

    باز وحشی می‌کند باز  کبوترسرخورده را

    مرگ از روز ازل با عاشقان هم‌کاسه است

    تا بلرزاند تنِ هر شام ِ آخرسر خورده را

    خون دل‌ها خورده‌ام یک عمر و خواهم خورد باز

    جام دیگر می‌دهندش جام دیگرسرخورده را

    شعر شاید یک زن زیباست من هم سایه‌اش

    عاشق خود می‌کند هرکس به من برسرخورده را

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی