رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

میمیرم برایت

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • علیرضا همتی فارسانی
  • عالی عالی

    پاسخ:
    با عرض ارادت شما بزرگوارید و به مادر لطف دارید

    متشکرم از اینهمه مهربانی
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    خسته نباشین خانم رسائی 🌹 :)

    تو این فکرم که از شما شعری مرتبط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف بخونم، شاید به نظر شما این چیزایی که مینویسین بی ارزش بیاد و بخواین تعارف کنین ولی من واقعا کار شما رو دوست دارم و از شعر هایی که مینویسین لذت میبرم 🌹🌹🌹

    پاسخ:
    با درود به شما عزیزم

    لطف دارید . ولی اینها اصلا شعر نیستند . دلنوشته های من هستند

    هرچیز را احساس مینکنم مینویسم . هیچ انتظاری هم از عزیزانی که میخونن ندارم

    باز هم از شما متشکرم

    ضمنا در مورد آن بزرگوار آنقدر قلمهای با ارزش گفته و نوشته اند که فکر نمیکنم من بتوانم چیزی برآنها اضافه کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی