رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آرزوی مرگ کردم

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام عمه شکر خدا پدر و مادرم بسیار خوب هستند دیروز ملاقات بود غذا بردم تا هر دو نوش جان کنند سلام میرسونند شما و همسر عزیزتان خوب هستین با آرزوی سلامتی موفق باشید.

پاسخ:
الهی شکر دختر خوب عمه . امیدوارم همیشه ازین خبرا باشه و هرچه زودتر خبر بهتر . سلام به مامان و بابا برسون . خدا شما را برای هم نگه داره

در غریبی ناله ها کردم کسی یادم نکرد در قفس جاندادم و صیاد ازادم نکرد ضربه مردم چنان از زندگی سیرم نمود آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

با آرزوی سلامتی و تندرستی و موفق در زندگی همیشه شاد باشید عمه حان

پاسخ:
درود به دختر خوبی که اینهمه نشان از پدر دارد

فقط عزیزم بگو که این شعر غم انگیز را عنوان کردی . راستش کمی نگران شدم

از سلامتی مادر و پدر عزیزت مرا مطلع کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی