رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عذاب عشق

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۱۱ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام و درود
بیت اول جای کشانده و نشانده عوض بشه خیلی بهتر میشه. درمورد نارسایی معنایی بیت دوم چیزی به ذهن حقیر نمیرسه و نیاز به کار بیشتر داره. قلمتان پایدار

پاسخ:
با درود
سپاس از راهنمائی شما

و قصدم از این بیت این است که بیدلان همیشه در عذاب هستند و من ندیده ام که بیدلی بی عذاب باشد که شور عشق عذاب است . و ثمره اش نیز اشک خونین بر رخسار است

شرمنده  که کلمات پیچیده شده است تا بتوانم احساسم را بیان کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی