رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ز بعد رفتن تو

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

Decent Image Scraps: Animated Roses 1


نــــــظر به غیــــر میانداز ، زانکه می سوزم


نی ام چنان که تو بینی.چو شعله در سوزم


خدای دانـــد و دل بعـــــــد رفتنــــت هرگز


نیـــــــاید از دو لبم جـــــز غم جگر سوزم


ولـــــــی هنـــــــوز به دیدارت آرزومندم


به حســـرتت بنشستم اگر چه لب دوزم


دل از خیال تو فارغ نشد چه باید کرد؟


به مکتب تو و ، عشق تو دانش آموزم


روا مدار شوم آب من زسرچون شمع


اگرچه در غم عشقت همیشه پیروزم


"رســـــــا" بگفت ز بعدت نبـــــود آرامش


که مـــــــن به مرغ ســـحردرس باید آمـوزم


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

من این شعرو خیلی دوست دارم[لبخند]
****************************

نزدیکت می شوم

            بوی دریا می‌‌آید

 

دور که می شوم

            صدای باران !

 

بگو تکلیف‌ام با چشم‌هایت چیست ؟

 

لنگر بیاندازم عاشقی کنم

            یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟!

 

 

بهرنگ قاسمی
***********************************
پاسخ:
وای که چقدر زیباست 
سلام مامان گیتی

احسنت برشما. داستانتونم تا پایان قسمتی رو که نوشتین خوندم .عالیه. فقط چندتا اشتباه تایپی داشت.

یکی باید در زندگیمون باشه ،

که همیشه باشه،

نه اینکه گاهی باشه و گاهی نباشه ،

یکی که " یک "  باشه ،

که بهترین باشه...

.

.


اون یکی فقط " خدا " می تونه  باشه

پاسخ:
انشاالله که همیشه خدا یار ویاورت باشه عزیزم . ممنونم الطف تو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی