رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خواب رفته از سرم

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ق.ظ

As a child, I can remember sitting in the window at night, staring up at the stars and wishing that I was amongst them.


خواب رفته از سرم


دل نشسته در برم


چشم را می بندم و بر بادبانی از خیال


قلب شب را می شکافم با خیال


شعله های اندرونم ،همچو نوری


می نشیند بر شبم


شام را چون روز روشن می کند


می نویسم لیک پایانی نمی بینم هنوز


شب که شد ، از درد خود هم پافراتر می نهم


دردیاران، سوزهجران، غصه بیماری همسایه و


بیماران دارن ، ناله هاو حسرت و کین فراوان


رنگ رنگ و، جور واجور و، هزاران


خواب رفته از سرم ، دل شکسته در برم


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

بسیار بسیار زیبا.. [گل]
پاسخ:
پسرم درست میگفتی . رفتم درستش کردم نه اون تنها بلکه یک هفت هشت تائی همین اشکال را داشت برطرف کردم مرسی از اینهمه محبت
خیلی قشنگه
*******************

یک عمر درون خویش تکرار شدم
در گوشه ای از خودم تلنبار شدم
گنجشک به خواب رفته بودم دیشب
امروز ولی  کلاغ  بیدار  شدم ....

جلیل صفربیگی 

 



پاسخ:
شما همیشه به من لطف داشتید . باعث دلگرمی مادر هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی