رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

غم درماندگی

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

octopus sand art by Chudeyka


تا نباشی مثل من ، در نمی یابی مرا


اشک سرخم را نمی دانی ز چیست


راز رنگ  زرد را


راز تنهائی و زخم سرد را


راز پژمردن میان سبزه زار


راز افسردن به هنگام بهار


تانباشی مثل من


در نمی یابی مرا


بی نیازی را ببین درمن چه غوغا میکند


باشکفتن فصلها درپیش ماست


لبک با غم خو گرفتن کیش ماست


سالها باید. سالها باید که تو از ماشوی


تا نباشی مثل من هرگز نمی یابی مرا


چون "رسا" دراین گذار زندگی


کی تو می فهمی غم درماندگی؟؟؟



نظرات  (۱)

  • مهدی مهدوی
  • الهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی