رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

رفته ام با دگری

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ


دلخـــــــونم از اینــــــکه رفته ای با دگـــــری


مـــــــن زار و زبــــــــون تــــــو در کنار دگری


هـــردرد که می کشـم من ،ازدست منست


گفتـــــی تو برو، که رفتـــــــه ام با دگــری


گیتی رسائی

نظرات  (۵)

سلام 
روز شما بخیر 

بازم بیان رو سفیدمون کرد تو این وبهای  جور واجور
پاسخ:
باز به قول شما خدا پدر و مادر برپاکنندگان بیان را بیامرزد . ولی من فکر میکنم با هر سایتی که مثل بلاگفا و میهن که پر بازدید کننده است این کار رو میکنند با سایتهای هم همین طور . با بیان که میدانند خریداری است و کم طالب دارد کاری ندارند.خدا خیرشان بدهد.

حرفها دارم اما ... بزنم یا نزنم؟

با توام، با تو خدا را! بزنم یا نزنم؟

همه حرف دلم با تو همین است که دوست...
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم؟

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟

از ازل تا به ابد پرسش آدم این است:
دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟

دست بر دست همه عمر در این تردیدم:
بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟


پاسخ:
ممنونم پارانزیم جان . موندم چه کار باید کرد 

قشنگ بودش

آفرین

پاسخ:
ممنونم از لطف و مهر شما 
لایک
پاسخ:
مرهون لطف شما که همیشه مرا شرمنده میکنید هستم آقا مهدی
سلام 
وبلاگ جالب و قشنگی داری.
اگه با تبادل لینک و دنبال شدن موافقی خبر بدید .
به وبلاگمون سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی