رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

راست گفتی

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

rose gif


توگفـتی ، من ندانسته شکستم


درعشــــــــقت به روی دل نبســـــتم


همــــــه درد است .آری راســـــــت گفتی


چـــــــــه بیـــــــــــــــــهوده به پای تو نـــشستم


گــــــــــــــیتـــــــــــــــــــــی رســــــــــــــــــــائـــــــــــــــی

نظرات  (۳)

 

زیبا
زیبا تمام حرف دلم این است
من عشق را به نام تو آغاز کرده ام
در هر کجای عشق که هستی
 آغاز کن مرا محمدرضا عبدالملکیان

 

پاسخ:
باز هم ممنونم ملاحت جان

خیلی خوبه.
در ضمن عکس هایی که واسه مطالبتون می گذارید عالیه.


لایک
پاسخ:
لطف میکنید . سپاسگزار مهرتان هستم 
  • محب محب زاده
  •  http://moheb36.rozblog.com
    پاسخ:
    ممنونم از حضور و لطف شما به انجمن فدک شما آمدم بسیار و بسیار برایم جالب و آموزنده بود . سپاسگزارتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی