رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عقل و دین رفت

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

Decent Image Scraps: Beautiful Girl


من حریف دل دیوانه نی ام


سالــها هست درین خانه نی ام


عقــــــــل و دین رفـــــــت دل آمد به میان


آن شـــــــــــرابم که به پیــــــــــمانه  نــــــی ام


گــــــــــــیـــــــــتــــــی رســــــــــــــــــــــــائـــــــــــی

  • گیتی رسایی

حریف

شراب

عقل و دین

پیمانه

نظرات  (۳)

تجربه های کذایی را از آنی یافتم
که گذاشتست 
چوب عقلش را میان چرخ دل

هر کسی که عشق را ساحل تصور می کند      

باید از دنیاشْ ملامت کرد

 یا که آدم شود و گردد خجل

زان که دنیایش برایش نیست بیش از یک سراب   

العفو الله بانَّ ذلک جاهل

پاسخ:
واقعا سراب است . بسیار با شاعر موافق هستم .

اولین بار نیست

که این غروب لعنتی غمگین‌ات کرده است

آخرین بار نیز نخواهد بود.

به کوری چشمش اما

خون هم اگر از دیده ببارد

بیش از این خانه‌نشین‌مان

نخواهد کرد ..

کفش و کلاه کردن از تو

خنده به لب آوردن‌ات از من ..

 

"عباس صفاری"

پاسخ:
چه شعر زیبائی ملاحت جان ممنونم 
زیباست.
پاسخ:
شما همیشه به من لطف دارید . سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی